مصطفی رجبیمشهدی، معاون امور برق و انرژی وزارت نیرو با بیان اینکه در جریان جنگ تحمیلی و حملات آمریکایی-صهیونیستی به زیرساختهای برق، این صنعت خسارتی بالغ بر ۳۵ هزار میلیارد تومان متحمل شده است اظهار کرد: حملات رژیم صهیونی-آمریکایی که مستقیماً حمله به مردم تلقی میشود به ۲ هزار نقطه صنعت برق صورت گرفته که با تلاشهای شبانهروزی همکاران در این حوزه مرتفع شده است.
وی با بیان اینکه ۱۴ نفر از کارکنان این وزارتخانه در ۲ دوره حمله به شهادت رسیدند افزود: همکاریهای مردم نقش مهمی در مدیریت بحران و کاهش فشار بر شبکه برق کشور داشته است.
رجبی مشهدی ادامه داد: تقویت زیرساختهای برق و افزایش امنیت آنها اهمیت ویژهای دارد و ما از جامعه بینالمللی میخواهیم با محکومیت حملات به زیرساختها، به حفاظت از زیرساختهای حیاتی کشورها کمک کنند.
انتهای پیام/