پیگیریهای پرستیوی حاکی از آن است که در جریان رویارویی نیروی دریایی سپاه با ارتش متجاوز آمریکا، پس از آنکه شناورهای آمریکایی به اخطارهای اولیه توجه نکردند، ۱۶ موشک کروز در حالت قفلشده روی شناورهای متجاوز قرار گرفتند و به دشمن هشدار داده شد در صورتی که تا چند دقیقه دیگر محدوده تنگه هرمز را ترک نکنند به آنها شلیک خواهد شد.
نیروهای ارتش متجاوز آمریکا با اطمینان از قریب الوقوع بودن تهاجم از نیروهای دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درخواست میکنند تا ۱۵ دقیقه به آنها فرصت داده شود تا با مخابره شرایط و دریافت دستور اقدام کنند.
این رفت و برگشت نهایتا با خویشتنداری نیروهای ایرانی کمتر از یک ساعت به طول انجامید و پس از آن ناوشکنهای آمریکایی به سرعت از منطقه فرار کردند.
انتهای پیام/