۱۸:۴۶

۱۴۰۵/۰۱/۲۸

عراقچی: عبور و مرور تمام کشتی‌های تجاری از طریق تنگه هرمز آزاد شد/ یک مقام نظامی: تردد شناور‌های نظامی از تنگه هرمز کماکان ممنوع است

تنگه هرمز
وزیر امور خارجه از آزاد شدن عبور و مرور تمام کشتی‌های تجاری از طریق تنگه هرمز خبر داد.
کد خبر : ۵۷۷۹
به گزارش هاب صنعت؛

سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه از آزاد شدن عبور و مرور تمامی کشتی‌های تجاری از طریق تنگه هرمز خبر داد.

در این پیام آمده است: در پی اعلام آتش‌بس در لبنان، عبور و مرور تمامی کشتی‌های تجاری از طریق تنگه هرمز برای باقی‌مانده دوره آتش‌بس به‌طور کامل آزاد اعلام می‌شود.

وی اضافه کرد: این تردد باید در مسیر هماهنگ‌شده و از پیش اعلام‌شده توسط سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران انجام گیرد.

در همین رابطه یک مقام ارشد نظامی اعلام کرد که تردد شناور‌های نظامی از تنگه هرمز کماکان ممنوع است و صرفا شناور‌های غیرنظامی از مسیر‌های تعیین شده با اجازه نیروی دریایی سپاه می‌توانند تردد کنند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha