معاون امور برق و انرژی وزارت نیرو گفت: طی جنگ چهل روزه اخیر و جنگ ۱۲ روزه سال گذشته، ۱۲ نفر از کارکنان این صنعت به شهادت رسیدند.
وی با بیان اینکه حمله به زیرساختهای برق کشور، مصداق حمله به مردم است. چون برق خانههای مردم، بیمارستانها و مراکز حساس دیگر آسیب میبیند افزود: این موضوع انگیزه مضاعفی برای همکاران ما در ۲ حوزه آب و برق ایجاد کرد تا دشمن را شکست بدهند.
انتهای پیام/