۱۲:۰۲

۱۴۰۵/۰۱/۲۸

وزیر خارجه سابق انگلیس: اگر تنگه هرمز باز نشود تا ۲ ماه دیگر فاجعه رخ می‌دهد

تنگه هرمز
وزیر خارجه انگلیس گفت: با بسته ماندن تنگه هرمز، بمب ساعتیِ قحطی حدوداً ۲ ماه دیگر منفجر خواهد شد. 
کد خبر : ۵۷۷۷
به گزارش هاب صنعت؛

دیوید میلیبند، وزیر خارجه انگلیس گفت: مشخص است که مسیر نفت و گاز بسته شده، اما موضوع کود شیمیایی هم هست؛ ۳۰ درصد کود شیمیایی جهان از تنگه هرمز عبور می‌کند و در حال حاضر این مسیر هم کاملاً مسدود شده است.

وی افزود: همین الان در آفریقا، کود به زمین کشاورزی نمی‌رسد و ما عملاً داریم فتیله یک بمب ساعتی را روشن می‌کنیم؛ بمب ساعتیِ قحطی که در ماه ژوئن (حدوداً ۲ ماه دیگر) منفجر خواهد شد. 

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha