توضیحات سخنگوی وزارت خارجه درباره مذاکرات: تبادل پیام بین ایران و آمریکا از طریق واسطه پاکستانی ادامه دارد
سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه تبادل پیام بین ایران و آمریکا از طریق واسطه پاکستانی ادامه دارد اظهار کرد: سفر مقام پاکستانی به تهران، در ادامه مذاکرات اسلامآباد است.