تعداد بازدید : 0
کد ویدیو
کد خبر : ۵۷۷۳
۱۶:۳۵

۱۴۰۵/۰۱/۲۶

توضیحات سخنگوی وزارت خارجه درباره مذاکرات: تبادل پیام بین ایران و آمریکا از طریق واسطه پاکستانی ادامه دارد

سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه تبادل پیام بین ایران و آمریکا از طریق واسطه پاکستانی ادامه دارد اظهار کرد: سفر مقام پاکستانی به تهران، در ادامه مذاکرات اسلام‌آباد است.

گزارش خطا

ارسال نظر
captcha