مرادی، عضو کمیسیون انرژی گفت: دشمن پس از ناکامی در تقابل نظامی مستقیم، به حمله به منازل مسکونی و زیرساختهای حیاتی، بهویژه در حوزه انرژی شامل برق، نفت و گاز روی آورد از جمله این اقدامات، حملاتی بود که در مناطقی مانند عسلویه و برخی پتروشیمیها صورت گرفت.
وی افزود: با این حال، کارشناسان و متخصصان داخلی در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به رفع آسیبها اقدام کردند و تولید در حوزه نفت و گاز بهصورت شبانهروزی ادامه یافت.
مرادی با بیان اینکه در حوزه توزیع بنزین و نفت و گاز که بخش عمده حملونقل کشور را پوشش میدهد، هیچ مشکلی وجود نداشته و ندارد افزود: از مردم درخواست میکنیم در شرایط فعلی با کاهش ترددهای غیرضروری و مدیریت مصرف، به حفظ ذخایر انرژی کمک کنند.
انتهای پیام/