۱۹:۰۱

۱۴۰۵/۰۱/۲۴

بخشنامه اجرایی افزایش دستمزد کارگران به زودی ابلاغ می‌شود 

افزایش حقوق
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با توجه به درخواست نمایندگان درباره ابلاغ بخشنامه افزایش دستمزد کارگران، وزیر کار گفت که به‌زودی بخشنامه اجرایی افزایش دستمزد کارگران را ابلاغ خواهیم کرد.
کد خبر : ۵۷۳۳
به گزارش هاب صنعت؛

رنجبر، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه در این جلسه برآوردی از خسارت‌های مالی به واحد‌هایی که در اثر جنگ صدمه دیده‌اند، ارائه شد اظهار کرد: به گفته وزیر رفاه کارت امید مادر از اول اردیبهشت برای متولدین امسال پرداخت خواهد شد و در سال جدید پرداخت‌ها و برنامه‌های مربوط به توزیع کالابرگ الکترونیکی، طرح یسنا و کارت امید، کما فی‌السابق و حتی با جدیت بیشتری انجام می‌شود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، هیچ وقفه‌ای در خدمات‌رسانی به سالمندان و نیرو‌ها یا مددجویان تحت پوشش سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، در زمان جنگ و در دوران کنونی ایجاد نخواهد شد.

رنجبر ادامه داد: در این جلسه همچنین با توجه به درخواست نمایندگان درباره ابلاغ بخشنامه افزایش دستمزد کارگران، وزیر کار گفت که به‌زودی بخشنامه اجرایی افزایش دستمزد کارگران را ابلاغ خواهیم کرد؛ البته جلساتی برای هماهنگی بیشتر در این راستا تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha