۱۷:۵۰

۱۴۰۵/۰۱/۲۴

قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص): امنیت بنادر در خلیج فارس و دریای عمان یا برای همه است یا برای هیچکس

نفتکش
سخنگوی قرارگاه مرکز خاتم الانبیاء (ص) گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با صراحت و قاطعیت اعلام میکنند امنیت بنادر در خلیج فارس ودریای عمان یا برای همه است یا برای هیچکس.
کد خبر : ۵۷۲۳
به گزارش هاب صنعت؛

سخنگوی قرارگاه مرکز خاتم الانبیاء (ص) گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران دفاع از حقوق قانونی کشورمان را وظیفه‌ای طبیعی و قانونی میدانند و بر همین اساس اعمال حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در آب‌های سرزمینی کشورمان حق طبیعی ملت ایران است.

وی افزود: بر این اساس تامین امنیت در آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران توسط نیرو‌های جان برکف مسلح با قاطعیت ادامه خواهد داشت و همانگونه که بار‌ها اعلام شده شناور‌های وابسته به دشمن حق عبور از تنگه هرمز را ندارند و نخواهند داشت و سایر شناور‌ها با رعایت ضوابط نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران کماکان اجازه عبور از تنگه را خواهند داشت.

سخنگوی قرارگاه مرکز خاتم الانبیاء (ص) ادامه داد: همچنین با توجه به استمرار تهدید‌های دشمن علیه ملت ایران و امنیت ملی کشورمان پس از پایان جنگ نیز جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت سازوکاری دائمی برای کنترل تنگه هرمز اعمال خواهد کرد.

وی اظهار کرد: اعمال محدودیت آمریکای جنایتکار بر حرکت عبور و مرور دریایی شناور‌ها در آب‌های بین المللی اقدامی غیر قانونی ومصداق دزدی دریایی است.

سخنگوی قرارگاه مرکز خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با صراحت و قاطعیت اعلام میکنند امنیت بنادر در خلیج فارس ودریای عمان یا برای همه است یا برای هیچکس افزود: اگر امنیت بنادر جمهوری اسلامی ایران در آب‌های خلیج فارس و دریای عمان تهدید شود هیچ بندری در خلیج فارس و دریای عمان در امان نخواهد بود.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha