دولت سئول بدنبال ادامه بحران اقتصادی ناشی از افزایش بهای سوخت در این کشور در نتیجه تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به خاک ایران، ناگزیر به پرداخت کمک هزینه مالی به بیش از ۳۰ میلیون نفر از اقشار کم درآمد شده است.
دولت سئول امروز اعلام کرد که با توجه به بحران خاورمیانه (ناشی از جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران) به عنوان بخشی از تلاشها برای کاهش فشار مالی ناشی از افزایش قیمت نفت، پرداخت کمکهای نقدی به ۷۰ درصد از افراد کمدرآمد از اواخر این ماه آغاز خواهد کرد.
تقریباً ۳۲.۵ میلیون نفر واجد شرایط دریافت این کمک هستند و مبلغ پرداختی از یکصدهزار وون (۶۷.۳۰ دلار آمریکا) تا ۶۰۰هزار وون برای هر نفر، بسته به سطح درآمد متغیر خواهد بود.
انتهای پیام/