۱۶:۵۴

۱۴۰۵/۰۱/۲۲

مذاکرات میان ایران و طرف آمریکایی در اسلام‌آباد آغاز شد

مذاکره
مذاکرات میان ایران و طرف آمریکایی در اسلام‌آباد آغاز شد.
کد خبر : ۵۶۷۶
به گزارش هاب صنعت؛

با توجه به رایزنی‌های فشرده در اسلام آباد و پیشرفت گفت‌و‌گو‌ها و محدود کردن حملات رژیم صهیونیستی از بیروت به مناطق جنوبی لبنان که به معنای پیشرفت در اجرای آتش بس محسوب می‌شد، و نیز پذیرفتن آزادسازی دارایی‌های ایران از سوی طرف امریکایی و نیاز به گفت‌و‌گو‌های کارشناسی و فنی دقیق‌تر در این زمینه، قرار شد مذاکرات میان ایران و آمریکا در اسلام‌آباد برای نهایی کردن این موضوعات آغاز شود.

ایران معتقد است که آتش‌بس در لبنان هنوز به طور کامل محقق نشده و آمریکا موظف است که اسراییل را برای اجرای این تعهد ملزم کند. هیات ایرانی این موضوع را به طور جد از طریق واسطه پاکستانی و همچنین در اتاق گفت‌و‌گو پیگیری می‌کند. 

هیات ایرانی با اعلام بدبینی نسبت به طرف مقابل و در نظر گرفتن تجربه بدعهدی‌های امریکا در مذاکرات قبلی در این دور از گفت‌و‌گو‌ها با میانجی‌گری پاکستان حاضر شده است.

پایان پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha