۱۹:۵۹

۱۴۰۵/۰۱/۲۱

استارمر: از بالا و پایین شدن قبض‌های انرژی در انگلیس به ستوه آمده‌ام

انگلیس
نخست‌وزیر انگلیس گفت: از بالا و پایین شدن مداوم قبض‌های انرژی به دلیل اقدامات پوتین یا ترامپ در جهان هستند، واقعاً خسته شده‌ام.
کد خبر : ۵۶۶۷
به گزارش هاب صنعت؛

نخست‌وزیر انگلیس گفت: من از اینکه خانواده‌ها و کسب‌وکار‌ها در سراسر کشور شاهد بالا و پایین شدن مداوم قبض‌های انرژی خود به دلیل اقدامات پوتین یا ترامپ در جهان هستند، واقعاً خسته شده‌ام.

وی افزود: این موضع‌گیری استارمر به شکل ضمنی اذعان به شکست راهبرد فشار حداکثری آمریکا در منطقه غرب آسیا، از جمله تنگه هرمز، دارد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha