نخستوزیر انگلیس گفت: من از اینکه خانوادهها و کسبوکارها در سراسر کشور شاهد بالا و پایین شدن مداوم قبضهای انرژی خود به دلیل اقدامات پوتین یا ترامپ در جهان هستند، واقعاً خسته شدهام.
وی افزود: این موضعگیری استارمر به شکل ضمنی اذعان به شکست راهبرد فشار حداکثری آمریکا در منطقه غرب آسیا، از جمله تنگه هرمز، دارد.
انتهای پیام/