نشریهاماسنَو در گفتوگو با یک تحلیلگر ارشد ایران و انرژی در گروه اوراسیا نوشت که کنترل ایران بر تنگه هرمز، جدیدترین و قدرتمندترین سلاح آن علیه ایالات متحده است.
«گرگوریبرو» تأکید کرد، با وجود هفتهها بمباران، ایران اکنون که نشان داده است میتواند تنگه را ببندد، در موقعیت قویتری قرار دارد.
همچنین الکس واتانکا، عضو ارشد و متخصص ایران در موسسه خاورمیانه گفت، آنچه ایران به طور سیستماتیک و عمدی انجام داد، به اقتصاد ایالات متحده آسیب رساند. آنها مطمئن شدند که جنگ در ایالات متحده احساس میشود.
انتهای پیام/