۰۳:۳۵

۱۴۰۵/۰۱/۲۱

عربستان از کاهش تولید نفت پس از حملات خبر داد

ذخایر نفت
یک مقام وزارت انرژی عربستان اعلام کرد حملات اخیر به برخی تأسیسات نفتی این کشور باعث کاهش قابل توجه تولید شده است.
کد خبر : ۵۶۴۸
به گزارش هاب صنعت؛

یک مقام وزارت انرژی عربستان اعلام کرد حملات اخیر به برخی تأسیسات نفتی این کشور موجب کاهش حدود ۷۰۰ هزار بشکه در روز از تولید نفت شده است.

به گفته یک منبع رسمی، حمله به تأسیسات تولیدی «منیفه» باعث کاهش حدود ۳۰۰ هزار بشکه در روز از تولید شده است.

همچنین تأسیسات «خریص» هدف قرار گرفته و حدود ۳۰۰ هزار بشکه در روز از ظرفیت تولید آن کاهش یافته است.


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha