عباس علیآبادی، وزیر نیرو در حاشیه مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت قائد امت، شهید آیتالله خامنهای در جمع خبرنگاران گفت: زمانی که برای ارائه گزارش برنامههای توسعه تولید برق خدمت ایشان رسیدم، رهبر شهید تأکید فرمودند که بروید به سمت مدیریت مصرف.
وی با بیان اینکه بدون تردید، استمرار مقاومت و عبور از شرایط دشوار، نیازمند همراهی و همدلی مردم در تمامی صحنهها است افزود: امروز مردم عزیز ما شاهدند که همکاران من شبانهروز خود را در میدان خدمت گذاشتهاند.
علیآبادی ادامه داد: اینجانب نیز هماکنون پس از ادای احترام به ساحت مقدس شهدا، بلافاصله برای سرکشی و نظارت میدانی به مناطق عملیاتی عزیمت میکنم.
وی گفت: ما با تمام ظرفیت در کنار مردم خواهیم ماند و قول میدهیم که در انجام وظیفه کوتاهی نکنیم.