معاون وزیر نیرو با بیان اینکه شبکه برق ما پهناور و پیوسته است اظهار کرد: اگر جایی خاموش شود همکاران ما با حداقل زمان ممکن مشکل را مرتفع میکنند. در هر منطقه ۲ یا چند نیروگاه داریم؛ سی هزار نیرو و گروه عملیاتی در حالت آمادهباش هستند تا اگر اتفاقی افتاد در کمترین زمان ممکن بتوانند جبران کنند.
وی با بیان اینکه ۲۲ سال است شبکه ما دچار فروپاشی سراسری نشده است؛ اگر جایی خاموش شود همکاران ما با حداقل زمان ممکن مشکل را مرتفع میکنند افزود: مردم با کاهش مصرف برق میتوانند به ما کمک کنند.
انتهای پیام/