ساعاتی پیش مجتمع پتروشیمی مرودشت هدف حمله دشمن آمریکایی صهیونیستی قرار گرفت.
فرمانداری شهرستان مرودشت فارس در این خصوص اعلام کرد: در پی هدف قرار گرفتن مجتمع پتروشیمی مرودشت توسط دشمنان جنایتکار، به اطلاع مردم شریف شهرستان مرودشت میرساند آتش سوزی در دقایق نخست توسط مجتمع مهار شده و لذا آسیب چندانی به این واحد صنعتی وارد نشده و تنها بخش کوچکی از آن دچار خسارت جزئی شده است.
این حمله هیچگونه تلفات جانی نداشته و به دلیل جزئی بودن آسیب، خللی در فعالیت این واحد نیز وارد نشده است.
با توجه به تخلیه و انتقال مواد حساسیتزا و حجم بسیار اندک خسارات و به ویژه آماده باش کامل ستاد مدیریت بحران، هیچگونه خطری مرودشت یا روستاهای همجوار را تهدید نمیکند.
همزمان با این حمله پتروشیمی پارس جنوبی در عسلویه نیز هدف حملات دشمن قرار گرفت.
انتهای پیام/