۰۲:۲۳

۱۴۰۵/۰۱/۱۸

کمبود سوخت در صد‌ها پمپ‌بنزین استرالیا؛ مقام‌ها از مردم خواستند هجوم نبرند

بنزین
بیش از ۵۰۰ جایگاه سوخت در ایالت‌های نیوساوت ولز و ویکتوریا با کمبود بنزین مواجه شده‌اند.
کد خبر : ۵۵۶۸
به گزارش هاب صنعت؛

بیش از ۵۰۰ جایگاه سوخت در ایالت‌های نیوساوت ولز و ویکتوریا با کمبود بنزین مواجه شده‌اند و در مجموع، بیش از ۶۰۰ جایگاه در سراسر استرالیا تحت تأثیر قرار گرفته‌اند.

بر اساس این گزارش، این وضعیت عمدتاً ناشی از اختلال در شبکه توزیع سوخت است، هرچند خرید هیجانی مردم نیز به تشدید مشکل دامن زده است.

مقام‌های مسئول تأکید کرده‌اند که در حال حاضر کمبود کلی در عرضه سوخت وجود ندارد و از شهروندان خواسته‌اند از ذخیره‌سازی و خرید بیش از حد خودداری کنند تا شرایط به حالت عادی بازگردد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha