۰۲:۱۹

۱۴۰۵/۰۱/۱۸

کشتی‌های قطری از تنگه هرمز برگشت خوردند

تنگه هرمز
۲ کشتی که از قطر که به سمت تنگه هرمز در حرکت بودند، عقب‌نشینی کرده و برگشتند.
کد خبر : ۵۵۶۷
به گزارش هاب صنعت؛

۲ کشتی حامل گاز مایع که از قطر که به سمت تنگه هرمز در حرکت بودند، پس از نزدیک شدن به این آبراه راهبردی عقب‌نشینی کرده و برگشتند.

امروز صبح منابع خبری از حرکت ۲ کشتی با نام‌های «رشیده» و «الضعاین» که از ابتدای جنگ محموله‌های خود را بارگیری کرده بودند، به سمت تنگه هرمز خبر داده بودند.

درحال حاضر این ۲ کشتی که تحت کنترل قطر انرژی هستند هر ۲ در مسیر بازگشت به سمت غرب و در نزدیکی سواحل امارات قرار دارند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha