۱۵:۳۸

۱۴۰۵/۰۱/۱۷

حمله به تأسیسات جانبی صنایع پتروشیمی منطقه ویژه پارس/ آتش مهار شد

پتروشیمی
شرکت ملی صنایع پتروشیمی در اطلاعیه‌ای از حمله دشمن به برخی از تأسیسات جانبی صنایع پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خبر داد و اعلام کرد: اقدام‌های لازم برای مدیریت شرایط اضطراری آغاز و آتش مهار شده است. 
کد خبر : ۵۵۶۲
به گزارش هاب صنعت؛

شرکت ملی صنایع پتروشیمی اطلاعیه‌ای درباره حمله دشمن به برخی از تأسیسات جانبی صنایع پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منتشر کرد. در این اطلاعیه آمده است: بعدازظهر امروز (دوشنبه ۱۷ فروردین) دشمن آمریکایی-صهیونی در ادامه حمله‌های جنایتکارانه به زیرساخت‌ها و مناطق صنعتی به تعدادی از تأسیسات جانبی صنایع پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس حمله کرد.

گروه‌های ایمنی، آتش‌نشانی، امدادی و عملیاتی بلافاصله در محل حادثه حاضر شده‌اند و اقدام‌های لازم برای مدیریت شرایط اضطراری آغاز و آتش مهار شده است. 

اوضاع تا لحظه تنظیم این اطلاعیه تحت کنترل بوده و ابعاد فنی و حجم خسارت‌های وارد شده در حال بررسی است. خوشبختانه تا لحظه انتشار این اطلاعیه تلفات جانی گزارش نشده است.

اطلاعات تکمیلی دراین‌باره منتشر خواهد شد و از هم‌وطنان عزیز درخواست می‌شود اخبار مرتبط را از مراجع رسمی پیگیری کنند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha