عباس علیآبادی، وزیر نیرو گفت: در تأمین برق مشکلی نداریم، اما مردم باید مصرف برق را مدیریت کنند.
وی با بیان اینکه برق تمام مراکز حساس کشور تامین است افزود: تا این لحظه گفتوگو حتی مازاد برق نیز داریم، اما باید بصورت بهینه برق مصرف شود و از اسراف پرهیز کرد.
انتهای پیام/