طبق اعلام وزارت نیرو، تعرفه آب مشترکان پرمصرف از ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۵ آزاد حساب میشود. این اقدام بر اساس تکلیف قانونی بند «الف» ماده ۳۹ قانون برنامه پنجساله هفتم پیشرفت انجام میگیرد.
عباس علیآبادی، وزیر نیرو، در نامهای به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، قیمت غیریارانهای آب را ۱۴۳ هزار ریال به ازای هر مترمکعب تعیین کرده است.
او تاکید کرد که هزینه واقعی مصرف برای مشترکان پرمصرف محاسبه خواهد شد و حتی کسانی که توان مالی بالایی دارند نیز باید هزینههای گزافی بپردازند.
انتهای پیام/