وزیر فدرال برق پاکستان، اویس لغاری، اعلام کرد که در پی افزایش اخیر قیمت فرآوردههای نفتی احتمال دارد تعرفههای برق نیز افزایش یابد.
لغاری در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بحران کنونی انرژی تنها به نفت محدود نمیشود و تأمین گاز و نفت کوره نیز تحت تأثیر قرار گرفته است؛ موضوعی که میتواند هزینه تولید برق و در نتیجه تعرفههای برق را افزایش دهد.
انتهای پیام/