۰۲:۴۳

۱۴۰۵/۰۱/۱۵

صرفه‌جویی در مصرف انرژی و برق، مجاهدتی در جنگ است

سقاب اصفهانی
رئیس سازمان بهینه‌سازی و مدیریت راهبردی انرژی گفت: امروز کمتر برق روشن کردن، مجاهدتی در جنگ محسوب می‌شود و مردم عزیز بدانند هر برقی را که خاموش کردند خدمتی به ایران برای پیروزی در جنگ انجام داده‌اند.
کد خبر : ۵۵۲۰
به گزارش هاب صنعت؛

اسماعیل سقاب اصفهانی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان بهینه‌سازی و مدیریت راهبردی انرژی اظهار کرد: امروز تردد کمتر با خودرو مجاهدت در جنگ است.

وی افزود: همچنین امروز کمتر برق روشن کردن، مجاهدتی در جنگ محسوب می‌شود و مردم عزیز بدانند هر برقی را که خاموش کردند خدمتی به ایران برای پیروزی در جنگ انجام داده‌اند. 

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان بهینه‌سازی و مدیریت راهبردی انرژی گفت: در واقع هر برقی خاموش کنید تیری به دشمن شلیک شده است، چون مردم ما مشاهده کردند آن چیزی که دشمن را اذیت می‌کند فقط توان موشکی ما نیست بلکه انرژی و تنگه هرمز است. 

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha