۱۸:۳۰

۱۴۰۵/۰۱/۱۴

حمله مجدد آمریکایی ـ صهیونی به اسکله بندرچارک

بندر چارک
معاون امنیتی استاندار هرمزگان گفت: در حمله مجدد آمریکا و رژیم صهیونیستی به اسکله بندرچارک، ۴ فروند لندینگ‌کرافت آسیب دیده‌اند.
کد خبر : ۵۵۰۴
به گزارش هاب صنعت؛

معاون امنیتی استاندار هرمزگان گفت: در حمله مجدد آمریکا و رژیم صهیونیستی به اسکله بندرچارک، ضمن خسارت به زیرساخت‌های غیرنظامی، ۴ فروند لندینگ‌کرافت آسیب دیده‌اند.

وی افزود: متأسفانه در این اقدام ناجوانمردانه، یک نفر از هموطنانمان به نام بهنام طراری به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 

معاون امنیتی استاندار هرمزگان ادامه داد: موج انفجار باعث شکستن شیشه‌های سالن مسافربری شده و همچنین اتاق مانیتورینگ این پایانه دریایی نیز آسیب جدی دیده است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha