مصطفی رجبی مشهدی، معاون وزیر نیرو در یک گفتوگوی تلویزیونی اظهار کرد: در پی حمله شب گذشته دشمن صهیونیستی - آمریکایی، اختلالاتی در شبکه برق تهران و البرز ایجاد شده بود که با انجام مانور شبکه، این مشکلات به سرعت برطرف شد و درحال حاضر کل شبکه برق کشور در وضعیت پایدار قرار دارد.
معاون برق و انرژی وزارت نیرو ضمن تشکر از صبرو شکیبایی مردم از همراهی همیشگی مشترکین در مصرف بهینه و کمک به صنعت برق کشور قدردانی کرد.
همچنین اکبر حسن بکلو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران از پایداری شبکه برق استان تهران پس از حملات اخیر خبر داد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران اعلام کرد که تاکنون ۴۲۱ نقطه از تأسیسات و شبکه برق استان در پی حملات اخیر دچار آسیب شدهاند.
طبق اعلام روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۱۶ مورد خسارت جدید در مناطق مختلف استان به ثبت رسیده است.
به گفته او، شبکههای برق در مناطق رباطکریم، شهریار، بوستان، چهاردانگه، کهریزک و پیشوا طی حملات متعدد شب گذشته آسیب دیدند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران تأکید کرد: با وجود گستردگی مناطق آسیبدیده، عملیات ترمیم و بازسازی شبکه با تلاش شبانهروزی انجام شد و برق در کوتاهترین زمان ممکن به شبکه بازگشت.
وی همچنین از استقرار ۲۵۰ تیم عملیاتی در مناطق مختلف خبر داد و گفت: این تیمها برای رفع سریع هرگونه اختلال احتمالی در وضعیت آمادهباش قرار دارند.
انتهای پیام/