سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا (ص) گفت: تجاوز ددمنشانه رژیم صهیونیستی به آبشیرینکن کشور کویت به بهانه متهمسازی جمهوری اسلامی ایران که در ساعات گذشته صورت گرفت، نشانه رذالت و پستی اشغالگران صهیونیستی است.
وی افزود: اعلام میداریم همچنان، پایگاهها و نظامیان آمریکایی و منافع آنها در منطقه و زیرساختها و تاسیسات نظامی، امنیتی و اقتصادی رژیم صهیونیستی مورد هدف قدرتمند ما خواهند بود. کشورهای منطقه غرب آسیا ضروری است نسبت به فتنه انگیزی دشمنان آمریکای صهیونیستی برای بی ثبات سازی و نابودسازی منطقه هشیار باشند و به حضور ارتش آمریکای جنایتکار و صهیونیستهای اشغالگر در منطقه، پایان دهند.
انتهای پیام/