۰۳:۱۲

۱۴۰۵/۰۱/۰۹

عبور دو نفتکش LPG دیگر از تنگه هرمز به سوی هند

گاز
دو فروند نفتکش حامل گاز مایع نفتی (LPG) با موفقیت از تنگه هرمز عبور کردند.
کد خبر : ۵۳۸۶
به گزارش هاب صنعت؛

بلومبرگ گزارش داد که دو فروند نفتکش حامل گاز مایع نفتی (LPG) که در مسیر صادرات به هند قرار داشتند، با موفقیت از تنگه هرمز عبور کرده و از خلیج فارس خارج شدند. 

این اقدام باعث افزایش شمار شناور‌هایی شد که توانسته‌اند از این آبراه استراتژیک عبور کنند، هرچند جریان عبور همچنان محدود است.

کارشناسان تأکید می‌کنند که کنترل ترافیک در تنگه هرمز برای ثبات بازار انرژی اهمیت بالایی دارد، زیرا این مسیر یکی از اصلی‌ترین گذرگاه‌های صادرات نفت و گاز جهان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha