به نقل از آنا، رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاهداران سوخت با بیان اینکه از ابتدای سال آینده چند تغییر در نحوه تخصیص سهمیه بنزین به برخی خودروها اعمال خواهد شد اظهار کرد: مطابق این تغییرات، سهمیه بنزین ۳۰۰۰ تومانی خودروهای دوگانهسوز به میزان ۵۰ درصد نسبت به مقدار فعلی کاهش مییابد.
وی افزود: البته این کاهش شامل آمبولانسها و همچنین خودروهای متعلق به جانبازان و افراد دارای معلولیت نخواهد شد و سهمیه این گروهها بدون تغییر باقی میماند.
نواز ادامه داد: همچنین مدت زمان ذخیره سهمیه بنزین ۱۵۰۰ تومانی برای خودروهای شخصی و موتورسیکلتها که پیش از این تا ۶ ماه امکان ذخیره داشت، از این پس به ۳ ماه کاهش پیدا میکند.
سخنگوی صنف جایگاهداران سوخت اظهار کرد: در بخش دیگری از این اصلاحات، سهمیه ماهانه بنزین ۳۰۰۰ تومانی خودروهای شخصی نیز از ۱۰۰ لیتر به ۷۰ لیتر در ماه کاهش خواهد یافت.
وی افزود: سهمیه ماهانه بنزین وانتهای بنزینی نیز که پیش از این ۲۹۰ لیتر در ماه بود، به ۲۰۰ لیتر کاهش پیدا میکند. بهجز موارد اعلامشده، سایر ضوابط و سهمیههای بنزین بدون تغییر باقی خواهد ماند.
انتهای پیام/