۱۶:۰۱

۱۴۰۵/۰۱/۰۵

بحران انرژی در خاورمیانه/ ژاپن بخشی از ذخایر نفتی خود را آزاد می‌کند

نفت
دولت ژاپن در نظر دارد ۸۵ میلیارد لیتر از ذخایر راهبردی نفت خود را آزاد کند.
کد خبر : ۵۳۱۰
به گزارش هاب صنعت؛

دولت ژاپن در نظر دارد به دنبال مواجهه با بحران انرژی ناشی از تجاوز نظامی آمریکا-رژیم صهیونیستی به خاک ایران ۸۵ میلیارد لیتر از ذخایر راهبردی نفت خود را آزاد کند.

دولت ژاپن اعلام کرد که با افزایش نگرانی‌ها در مورد عرضه و افزایش قیمت نفت در بحبوحه جنگ جاری آمریکا و اسرائیل علیه ایران، عرضه نفت دولتی به میزان ۳۰ روز را آغاز خواهد کرد تا از تأثیر آن بر اقتصاد این کشور بکاهد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha