۲۰:۲۷

۱۴۰۵/۰۱/۰۴

وزیر نیرو: ما بیشتر از ۱۵۰ نیروگاه در سطح کشور داریم

وزیر نیرو
وزیر نیرو با بیان اینکه ما بیشتر از ۱۵۰ نیروگاه در سطح کشور داریم اظهار کرد: ما برق را به صورت پراکنده در کشور تولید می‌کنیم.
کد خبر : ۵۲۹۱
به گزارش هاب صنعت؛

عباس علی‌آبادی، وزیر نیرو گفت: ما برق را به صورت پراکنده در کشور تولید می‌کنیم، اما کشور‌های حاشیه خلیج فارس و رژیم صهیونیستی متمرکز برق تولید می‌شود و بسیار آسیب‌پذیر است.

وی افزود: نیروگاه‌های همسایگان جنوبی ما را آمریکایی‌ها ساختند؛ بعد از اصابت باید توسط شرکت‌های آمریکایی نوسازی شوند و این یعنی کاسبی.

علی‌آبادی با بیان اینکه ما بیشتر از ۱۵۰ نیروگاه در سطح کشور داریم افزود: همین الان در بیش از هزار نقطه کشور نیروگاه تولید پراکنده و خورشیدی در حال ساخت است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha