عباس علیآبادی، وزیر نیرو گفت: ما برق را به صورت پراکنده در کشور تولید میکنیم، اما کشورهای حاشیه خلیج فارس و رژیم صهیونیستی متمرکز برق تولید میشود و بسیار آسیبپذیر است.
وی افزود: نیروگاههای همسایگان جنوبی ما را آمریکاییها ساختند؛ بعد از اصابت باید توسط شرکتهای آمریکایی نوسازی شوند و این یعنی کاسبی.
علیآبادی با بیان اینکه ما بیشتر از ۱۵۰ نیروگاه در سطح کشور داریم افزود: همین الان در بیش از هزار نقطه کشور نیروگاه تولید پراکنده و خورشیدی در حال ساخت است.
انتهای پیام/