نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به نیروگاه اتمی بوشهر گفت: آبی که مردم ما استفاده میکنند از آبشیرینکنها تامین میشود. رودخانه نداریم. ذخایر آبی هم نداریم.
وی با بیان اینکه در واقع، کشور ظرف سه روز با کمبود کامل آب مواجه میشود افزود: این وضعیت برای قطر صادق است، برای کویت هم همینطور، برای امارات هم همینطور.
وزیر خارجه قطر با بیان اینکه اگر آن سایت هستهای [بوشهر]هدف قرار گیرد و مواد رادیواکتیو وارد آب شود، هیچکدام از این کشورها آب نخواهند داشت ادامه داد: نه آب، نه ماهی، هیچچیز عملا حیات از بین میرود.
انتهای پیام/