۰۴:۰۶

۱۴۰۵/۰۱/۰۳

سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص): در صورت عملی‌شدن تهدیدات آمریکا در خصوص نیروگاه‌های ایران، بلافاصله اقدامات تنبیهی انجام خواهد شد

نیروگاه برق
سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) در پاسخ به تهدیدات آمریکا در خصوص نیروگاه‌های ایران گفت: نیروگاه‌های برق کشور‌های منطقه که میزبان پایگاه آمریکا هستند هدف مشروع ما خواهند بود.
کد خبر : ۵۲۷۰
به گزارش هاب صنعت؛

سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) گفت: رئیس‌جمهور تروریست آمریکا در ادامه رفتار تجاوزکارانه و ناامن‌سازی جهانی تهدید کرده که اگر ایران تنگه هرمز را باز نکند نیروگاه‌های ایران را هدف قرار خواهد داد.

وی افزود: بار‌ها گفته‌ایم که تنگه هرمز فقط روی دشمن و تردد‌های با ضرر بسته و هنوز به طور کامل بسته نشده و تحت کنترل هوشمند ماست و عبور و مرور بی ضرر تحت ضوابط خاصی متضمن امنیت و منافع ما انجام می‌شود.

سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) ادامه داد: لیکن در صورت عملی‌شدن تهدیدات آمریکا در خصوص نیروگاه‌های ایران، بلافاصله اقدامات تنبیهی زیر انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تنگه هرمز به طور کامل بسته می‌شود و تا نیروگاه‌های تخریب شده ما بازسازی نشوند این تنگه باز نخواهد شد اظهار کرد: 

همه نیروگاه‌های برق، زیرساخت‌های انرژی و فناوری اطلاعات (ICT) رژیم صهیونیستی به طور گسترده هدف قرار خواهند گرفت.

سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) با بیان اینکه همه شرکت‌های مشابه در منطقه که سهام‌دار آمریکایی دارند به طور کامل تخریب خواهند شد ادامه داد: نیروگاه‌های برق کشور‌های منطقه که میزبان پایگاه آمریکا هستند هدف مشروع ما خواهند بود.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha