۱۷:۴۲

۱۴۰۵/۰۱/۰۱

وزیر نیرو: بیش از ۸ هزار مگاوات به ظرفیت تولید برق کشور افزوده شده است

وزیر نیرو
وزیر نیرو با بیان اینکه این وزارتخانه در دولت چهاردهم با تمرکز بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و توسعه زیرساخت‌ها، دستاورد‌های ارزشمندی در صنعت آب و برق رقم زده است اظهار کرد: بیش از ۸ هزار مگاوات به ظرفیت تولید برق کشور افزوده شده است.
کد خبر : ۵۲۳۴
به گزارش هاب صنعت؛

عباس علی‌آبادی، وزیر نیرو در پیام تبریک سال جدید گفت: در ایام جنگ، صنعت آب و برق با وجود خسارات وارده، با تلاش شبانه‌روزی کارکنان، پایداری آب و برق را حفظ کرد. 

وی افزود: همچنین، اغتشاشات ۱۸ و ۱۹ دی ماه نیز خسارت‌های قابل توجهی به صنعت آب و برق وارد کرد، اما با ایستادگی، تلاش شبانه‌روزی و روحیه جهادی کارکنان این صنعت، شبکه برق و آب کشور با وجود تقدیم هفت شهید پایدار ماند.

وزیر نیرو ادامه داد: این وزارتخانه در دولت چهاردهم با تمرکز بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و توسعه زیرساخت‌ها، دستاورد‌های ارزشمندی در صنعت آب و برق رقم زده است؛ از افزایش بیش از ۲.۵ میلیارد مترمکعب به ظرفیت تنظیم و تأمین آب کشور، آبرسانی پایدار به بیش از یک میلیون و ۷۷۴ هزار نفر در روستاها، افزودن بیش از ۸ هزار مگاوات به ظرفیت تولید برق، توسعه شبکه‌های انتقال و فوق‌توزیع، تا افزایش ظرفیت نیروگاه‌های تجدیدپذیر به بیش از ۳ هزار مگاوات که همگی نمادی از تاب‌آوری، توسعه پایدار و توجه به آینده روشن کشور است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha