۰۶:۳۳

۱۴۰۵/۰۱/۰۱

رئیس آژانس بین‌المللی انرژی: جنگ با ایران خطرناک‌ترین بحران انرژی تاکنون را رقم زده است

تنگه هرمز
رئیس آژانس بین‌المللی انرژی با بیان اینکه جنگ با ایران خطرناک‌ترین بحران انرژی تاکنون را رقم زده است اظهار کرد: تا زمانی که کشتیرانی از طریق تنگه هرمز تحت تأثیر قرار گیرد، قیمت انرژی می‌تواند همچنان افزایش یابد.
کد خبر : ۵۲۲۵
به گزارش هاب صنعت؛

رافائل گروسی، رئیس آژانس بین‌المللی انرژی با بیان اینکه جنگ با ایران خطرناک‌ترین بحران انرژی تاکنون را رقم زده است اظهار کرد: بازگرداندن جریان نفت و گاز از خلیج فارس می‌تواند ۶ ماه یا بیشتر طول بکشد

وی ادامه داد: میزان اختلال در عرضه نفت از میزان اختلال در شوک‌های نفتی دهه ۱۹۷۰ بیشتر است.

گروسی با بیان اینکه میزان گازی که در حال حاضر مختل شده است، بیش از ۲ برابر میزان گازی است که روسیه در سال ۲۰۲۲ از اروپا قطع کرد افزود: تا زمانی که کشتیرانی از طریق تنگه هرمز تحت تأثیر قرار گیرد، قیمت انرژی می‌تواند همچنان افزایش یابد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha