دولت استرالیا در پی افزایش بهای سوخت و نگرانی از اختلال در عرضه انرژی همزمان با تداوم جنگ تحمیلی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران، اعلام کرد بخشی از ذخایر اضطراری بنزین و گازوییل این کشور را آزاد میکند تا از تشدید کمبود سوخت و نگرانی عمومی جلوگیری شود.
روزنامه گاردین نوشت که دولت استرالیا پس از افزایش تقاضا و نگرانی از کمبود سوخت، به شرکتهای واردکننده و پالایشگاهها اجازه داده است بخشی از ذخایر الزامی خود را وارد بازار کنند.
بر اساس این تصمیم، حدود یکپنجم ذخایر بنزین و گازوییل آزاد خواهد شد تا بهویژه به مناطق روستایی و دورافتاده که برخی از آنها با کمبود سوخت مواجه شدهاند ارسال شود.
انتهای پیام/