فارین افرز در گزارشی اعلام کرد: تنگه هرمز به میدان مین تبدیل شده است و در این تنگه، ایران است که دست برتر را دارد و آمریکا هیچ گزینه مناسبی ندارد.
مقامات دولت ترامپ از آشفتگی در بازارهای جهانی نفت غافلگیر به نظر میرسند. آنها در جلسات توجیهی محرمانه به قانونگذاران گفتهاند که برای این احتمال که ایران سعی در بستن تنگه داشته باشد، آمادگی نداشتهاند.
مقابله با توان دریایی ایران، برای آمریکا زمانبر، پرهزینه و دشوار خواهد بود.
انتهای پیام/