سرلشکر رضایی: تنگه هرمز باز نخواهد شد
سرلشکر محسن رضایی گفت: حضور آمریکا در خلیج فارس عامل اصلی ناامنیهای ۵۰ سال اخیر است؛ بدون خروج آمریکا از خلیج فارس و کنترل تنگه هرمز به دست خود کشورهای منطقه و کشور عمان که ۲ طرف این تنگه هستیم امکان ندارد امنیت به وجود بیاید.