۰۲:۳۴

۱۴۰۴/۱۲/۲۳

وزیر نیرو: خسارات ناشی از حمله به آب شیرین‌کن قشم با موفقیت برطرف شد

وزیر نیرو
وزیر نیرو از رفع مشکل تأسیسات آب شیرین‌کن قشم در پی حمله رژیم صهیونیستی–آمریکایی خبر داد.
کد خبر : ۵۱۵۴
به گزارش هاب صنعت؛

عباس علی‌آبادی، وزیر نیرو در راهپیمایی روز قدس با اشاره به حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی–آمریکایی به تأسیسات آب شیرین‌کن قشم، اعلام کرد: این موضوع با موفقیت کامل مرتفع شده و مردم جزیره قشم هیچ‌گونه مشکلی برای تأمین آب شرب خود ندارند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha