۰۲:۳۱

۱۴۰۴/۱۲/۲۱

از سرگیری بارگیری نفکتش‌های ایرانی در بندر جاسک

نفت ایران
ایران بارگیری نفتکش‌ها در پایانه نفت و گاز جاسک در دریای عمان، در جنوب تنگه هرمز را از سر گرفته است.
کد خبر : ۵۱۳۴
به گزارش هاب صنعت؛

سی‌ان‌بی‌سی مدعی شد، از زمان آغاز جنگ، ایران حداقل ۱۱.۷ میلیون بشکه نفت خام را از طریق تنگه هرمز حمل کرده است که همگی مقصدشان چین بوده است.

ایران همچنین بارگیری نفتکش‌ها در پایانه نفت و گاز جاسک در دریای عمان، در جنوب تنگه هرمز را از سر گرفته است که می‌تواند ظرفیت صادراتی آن را افزایش دهد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha