مرادی، عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: بر اساس پیگیریهای کمیسیون انرژی و گفتههای شخص وزیر نفت الحمدالله مشکل خاصی در تأمین و توزیع سوخت در سطح کشور وجود ندارد.
وی با بیان اینکه بعد این حمله، بلافاصله در ساعات اولیه روند معمول توزیع سوخت در سراسر کشور از سر گرفته شد افزود: صرفا در استان البرز و استان تهران مشکلاتی ایجاد شد که به سرعت باتوجه به تمهیداتی که از قبل اندیشیده شده بود برطرف شد.
مرادی با بیان اینکه توصیههایی از سوی مسئولان برای صرفهجویی در مصرف سوخت به ویژه بنزین صورت گرفته است ادامه داد: از طرف دیگر سهمیه به صورت موقتی کاهش یافت، اما به زودی با بازگشت به روال قبل، سهمیهها نیز بازمیگردد. در چرخه توزیع سوخت در کشور مشکلی وجود ندارد.
انتهای پیام/