مصطفی رجبیمشهدی، معاون برق و انرژی وزارت نیرو در گفتوگو با قائمپناه، معاون اجرایی رئیسجمهور گفت: با وجود وارد آمدن آسیبهای موضعی به برخی خطوط و پستهای توزیع در تعدادی از نقاط، با حضور فوری تیمهای عملیاتی و امدادی صنعت برق، فرایند ترمیم و بازسازی در کوتاهترین زمان ممکن انجام شده و شبکه در این مناطق به وضعیت پایدار بازگشته است.
وی افزود: در حال حاضر شبکه برق کشور در مدار بهرهبرداری قرار دارد و خدمترسانی به مشترکان در بخشهای مختلف بدون وقفه ادامه دارد.
معاون اجرایی رئیسجمهور نیز در این گفتوگو اظهار کرد: از اقدامات و خدمات وزارت نیرو بهویژه نیروهای عملیاتی و پرسنل امداد حوادث برق که با تمام ظرفیت و بهصورت شبانهروزی در حال خدمترسانی هستند، قدردانی میکنم.
وی با بیان اینکه تلاش مستمر و مسئولانه کارکنان این حوزه، بهویژه در شرایط خاص و دشوار، شایسته تقدیر و قدردانی است افزود: حفظ آمادگی، سرعت عمل در رسیدگی به آسیبها و تداوم خدمترسانی پایدار به مردم در سراسر کشور ضروری است.
انتهای پیام/