۱۳:۲۲

۱۴۰۴/۱۲/۱۹

عراقچی: به کشور‌های همسایه در مورد پایگاه‌های آمریکا هشدار داده بودیم

عراقچی
وزیر امور خارجه با بیان اینکه به کشور‌های همسایه در مورد پایگاه‌های آمریکا هشدار داده بودیم اظهار کرد: کاهش یا توقف تولید و انتقال نفت نتیجه حملات و تجاوزات اسرائیل و آمریکا علیه ایران است. 
کد خبر : ۵۱۱۴
به گزارش هاب صنعت؛

سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه در گفت‌و‌گو با پی‌بی‌اس گفت: کاهش یا توقف تولید و انتقال نفت به دلیل اقدامات ما نیست، بلکه نتیجه حملات و تجاوزات اسرائیل و آمریکا علیه ایران است. 

وی با بیان اینکه به کشور‌های همسایه در مورد پایگاه‌های آمریکا هشدار داده بودیم افزود: آن‌ها کل منطقه را ناامن کرده‌اند، به همین دلیل نفتکش‌ها و کشتی‌ها از عبور از تنگه هرمز می‌ترسند. 

عراقچی ادامه داد: ما تنگه هرمز را نبسته‌ایم و مانع عبور کشتی‌ها نشده‌ایم، اما تجاوزات آمریکا و اسرائیل باعث ناامن شدن کل منطقه شده است. 

وزیر امور خارجه ادامه داد: پیامد‌های این وضعیت بسیار گسترده است؛ نه تنها برای ما، بلکه برای کل منطقه و اکنون برای جامعه بین‌المللی.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha