۱۳:۵۳

۱۴۰۴/۱۲/۱۸

رویترز: تردد نفتکش‌ها در تنگه هرمز به صفر رسیده است

تنگه هرمز
رویترز اعلام کرد عبور نفتکش‌ها از تنگه هرمز از حدود ۳۷ فروند به نزدیک صفر کاهش یافته است.
کد خبر : ۵۱۰۷
به گزارش هاب صنعت؛

بر اساس داده‌های سامانه‌های رهگیری دریایی که رویترز به آنها استناد کرده، تعداد نفتکش‌هایی که به‌طور روزانه از این گذرگاه راهبردی عبور می‌کردند از حدود ۳۷ فروند به نزدیک صفر کاهش یافته است.

این در حالی است که در شرایط عادی روزانه حدود ۱۴۰ کشتی از انواع مختلف شامل نفتکش‌ها، کشتی‌های حامل گاز طبیعی مایع (LNG)، کشتی‌های کانتینری و فله‌بر از تنگه هرمز عبور می‌کنند.

گزارش‌ها همچنین نشان می‌دهد بیش از ۱۵۰ نفتکش و کشتی حامل LNG در آب‌های خلیج فارس لنگر انداخته‌اند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha