۱۱:۳۸

۱۴۰۴/۱۲/۱۷

ویس‌کرمی: بنزین به قدر کافی در انبار‌های نفت ذخیره شده است

بنزین
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور با اشاره به حادثه بمباران برخی تأسیسات نفتی در تهران و البرز اظهار کرد: بنزین به مقدار کافی در انبار‌های نفت ذخیره شده و مشکلی از نظر ذخایر سوخت وجود ندارد.
کد خبر : ۵۰۹۸
به گزارش هاب صنعت؛

کرامت ویس‌کرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت تأمین سوخت پس از حمله به برخی پالایشگاه‌ها و انبار‌های نفت در تهران و استان البرز اظهار کرد: در جریان این حادثه ۱۵ دستگاه نفتکش دچار حریق و حادثه شدند.

وی افزود: در این انفجار‌ها ۲ نفر از رانندگان نفتکش و ۲ نفر از نیرو‌های شرکت نفت به شهادت رسیدند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به وضعیت تأمین سوخت در پایتخت و استان‌های اطراف بیان کرد: برای تأمین بنزین استان‌های تهران و کرج از قبل تمهیدات لازم اندیشیده شده بود و در حال حاضر فرآیند تأمین و توزیع بنزین در حال انجام است.

ویس‌کرمی تصریح کرد: بنزین به مقدار کافی در انبار‌های نفت ذخیره شده و مشکلی از نظر ذخایر سوخت وجود ندارد.

وی در عین حال از مردم خواست آرامش خود را حفظ کنند و از تردد‌های غیرضروری پرهیز کنند و فقط در صورت نیاز مبرم به جایگاه‌های سوخت مراجعه کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران همچنین بیان کرد: در شرایط فعلی اولویت سوخت‌گیری با خودرو‌های امدادی، آمبولانس‌ها و خودرو‌های حامل کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم است.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha