۰۲:۱۴

۱۴۰۴/۱۲/۱۷

پالایش‌وپخش: تعدادی انبار نفت در استان‌های تهران و البرز مورد حمله قرار گرفتند/ در حال حاضر تامین سوخت به‌صورت پایدار در حال انجام است

پالایش و پخش
شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: با وجود حمله موشکی به تعدادی از انبار‌های نفت در تهران و البرز، با تمهیدات قبلی ذخیره‌سازی و تأمین سوخت این استان‌ها از مبادی دیگر در حال انجام است.
کد خبر : ۵۰۹۵
به گزارش هاب صنعت؛

در پی حمله موشکی به برخی انبار‌های نفت در استان‌های تهران و البرز، شرکت ملی پالایش و پخش در اطلاعیه‌ای از تداوم تأمین سوخت خبر داد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

به استحضار هموطنان عزیز می‌رساند پیرو حمله دشمن صهیونی-امریکایی به زیرساخت انرژی کشور، در شامگاه شنبه ۱۶ اسفند تعدادی از انبار‌های نفت در استان‌های تهران و البرز مورد حمله موشکی قرار گرفتند و در حال حاضر تیم‌های آتش‌نشانی مشغول مهار و اطفای حریق هستند.

مزید استحضار هم‌میهنان عزیز، پیش از این تمهید لازم به منظور حداقل‌سازی ذخیره فرآورده صورت گرفته بود و در حاضر تامین سوخت استان‌های تهران و البرز نیز بصورت پایدار از سایر مبادی در حال انجام است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha