با تصاحب نفت ایران دیگر نگران تنگه هرمز نخواهیم بود!
جارد ایجن، مقام ارشد کاخ سفید با بیان اینکه کاری که میخواهیم انجام دهیم این است که چنین ذخایر عظیمی از نفت در ایران را از دست آنها خارج کنیم اظهار کرد: در نهایت دیگر نیازی نخواهیم داشت نگران این مسائل در تنگه هرمز باشیم، زیرا همه نفت را از دستشان بیرون خواهیم آورد.