حمایت از رانندگان خدماتدهنده در ترخیص کالاهای اساسی از بنادر سه گانه شهید بهشتی چابهار، شهید رجایی و امام خمینی (ره)؛ مهمترین موضوع جلسه ستاد مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی با حضور وزیر و رییس کمیسیون عمران مجلس بود.
در این جلسه وزیر راه و شهرسازی به معاون حملونقل و سازمان راهداری و حملونقل جادهای دستور داد اقدامات لازم برای تخصیص سهمیه سوخت مضاعف به رانندگان را انجام دهند.
فرزانه صادق تاکید کرد: به گونهای عمل شود که تخصیص سهمیه سوخت مضاعف در اسرع وقت در اختیار رانندگان قرار گرفته و از اطاله زمان مطابق فرآیندهای معمول پرهیز شود.
انتهای پیام/