۱۸:۰۹

۱۴۰۴/۱۲/۱۵

فعالیت ادارات با ۲۰ درصد کارکنان به‌صورت حضوری/ دورکاری بانوان تا اطلاع ثانوی

ادارات
فعالیت کلیه ادارات در استان تهران از روز یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۴ با حضور ۲۰ درصد از کارکنان به‌صورت حضوری انجام می‌شود.
کد خبر : ۵۰۷۵
به گزارش هاب صنعت؛

استاندار تهران اعلام کرد: فعالیت کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان تهران از روز یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۴ تا اطلاع ثانوی با حضور ۲۰ درصد از کارکنان به‌صورت حضوری انجام می‌شود.

واحد‌های عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها، مراکز درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.

کلیه رده‌های مدیریتی استان تهران نیز از شمول دورکاری مستثنی بوده و موظف به حضور در محل کار هستند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha