مسعود پزشکیان، رئیسجمهور در نشست با فعالان اقتصادی مازندران گفت: دولت در حالی فعالیت خود را آغاز کرد که با ناترازی ۲۰ هزار مگاواتی برق و کاهش تولید نیروگاههای برقآبی مواجه بود؛ با این حال، با اتخاذ تدابیر مدیریتی و تکیه بر توان کارشناسی، اقدامات اصلاحی به ثمر نشسته است.
وی افزود: با برنامهریزی صورت گرفته، ظرفیت انرژی خورشیدی تا خردادماه به ۱۱ هزار مگاوات افزایش مییابد تا محدودیت برق صنایع بهطور کامل رفع شده و امکان فعالیت سهشیفته کارخانجات فراهم شود.
انتهای پیام/